HTML

2007.08.31. 12:38 lavista

Adó

Még mindig nem vagyok toppon, pedig igyekszem.

Tegnap áttekintettem anyagi helyzetünket és sírva fakadtam. Nem tudok gazdálkodni. Ez tény. Elköltöm az összes pénzt, ami a bankszámlámra befolyik. Pedig abból kellene még adót is fizetnem. De nem teszem. Úgyhogy most nagyon szűkre húztuk a nadrágszíjat. Nagyon-nagyon szűkre, hogy december 20-ig az összes elmaradt, meg ezután következő adót be tudjuk fizetni. Így idén a karácsony technikai okokból valószínűleg elmarad.
Azért azt az embert, aki kitalálta, hogy dec. 20-ig (4 nappal karácsony előtt) az összes várható tárgyévi adódat fizesd be, falhoz állítanám.  A dec. 20. és dec. 31. közötti bevételed meg tippeld meg. Ha rosszul tippelsz, megbüntetnek. Jó játék....
Ráadásul megjöttek a csekkek a félévi tandíjainkról, összesen nagyonsok ezer forint értékben.
Úgyhogy a lehető leggyávább megoldást választottam, rábíztam B-re az anyagi ügyeink intézését. Ő sokkal józanabb nálam. De azért durva, hogy másodszorra is befürdöm ezzel. Ráadásul ez a szakmám. Cipésznek cipője....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lavista.blog.hu/api/trackback/id/tr53153791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása