HTML

2007.09.05. 12:41 lavista

Index

Meglett az indexem. Egy hónapja keresem, már júniusban le kellett volna adni. B. találta meg. Legalább hatszor megkérdezte tőlem, hogy a régebbi táskáimban is megnéztem-e? Persze, a fehér táskám hordtam tavasszal, de az tök üres, abban nincs. A most hordott kékben sincs. Ma reggel is megkérdezte, én pedig a szokásos, "abban nincs" választ adtam, majd belenyúlt a konyhaajtó kilincsére lógatott fekete táskámba és kiemelte belőle... El is felejtettem, hogy azt is hordtam pár napig tavasszal...

Kell nekem ennyi táska...

Azért megvolt az egyhavi keresésnek az eredménye: a dolgozószobánkban frankó rend van, beleértve az íróasztal fiókjait, az iratszekrényt, a mappákat, a rezsiszámláinkat, és egyéb iratainkat. Tök jó.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lavista.blog.hu/api/trackback/id/tr91157900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása